wtorek, 3 grudnia 2013

Kolekcja lakierów

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moją małą kolekcję lakierów do paznokci które przypadły mi w ostatnim czasie do gustu.Kolejność jest przypadkowa bo tak naprawdę nie mam jednego ulubieńca.

* QUIZ-tanie,łatwo dostępne lakiery. Posiadałam ich więcej jednak robiąc porządki pozbyłam się kilku starszych okazów :) Osobiście mam same dobre doświadczenia z tymi lakierami. Łatwe pokrycie nawet przy jednej warstwie,szybko schną co dla mnie ma spore znaczenie. Dokładniejsza recenzja pojawiła się TUTAJ 

 
*Wibo- nie będę się dużo przy nich rozpisywać bo najzwyczajniej w świecie są dla mnie totalnym bublem.Nie wiem czy to tylko ta seria jest kiepska czy ogólnie tak mają ale te dwa poniżej żeby jakkolwiek wyglądały muszą być nałożone 3 a nawet 4 warstwami co jest dla mnie  nieakceptowane.


 *GOSH- dostałam je od siostry i od tamtego czasu bardzo dobrze mi służą a trochę już mają. Gęste dobrze kryjące za pierwszym razem lakiery z klasycznymi (ale nie tylko) kolorami.


*Essie- pochodzą z letniej kolekcji mini lakierów. Urocze kolory jednak raczej nie są dla mnie. Zbyt gęste,malutkie opakowanie utrudnia aplikację,tworzą się jakieś takie kluchy które uniemożliwiają łądne pokrycie chociaż kilka razy mi się udało je zaaplikować i muszę powiedzieć że ładnie kryją i długo się utrzymują.



Druga część postu pojawi się wkrótce:)





7 komentarzy:

  1. ja mam czerwony Wibo z tej samej serii i dla mnie jest świetny :) kryje całkowicie już po jednej warstwie i trwałość też ma dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. korzystałam tylko z Wibo i, tak jak Marcepance, mi przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Safari z Quiz i Gosh to moje ulubione lakiery do paznokci
    no i jeszcze oczywiście maybelline ! :)
    PS obserwuje i zapraszam do siebie http://mrs--beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niezła kolekcja;)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do zabawy http://kosmetycznakrainaa.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemna kolekcja :)))
    wciąż trwa u mnie Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki,nie miałam jeszcze lakierów Gosh
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń