niedziela, 4 maja 2014

baby blue nails


Dziś przedstawiam krótką wskazówkę jak zrobić zygzakowate paznokcie w modnym ostatnio kolorze baby blue. Potrzebujemy 2 lakierów ( ja wybrałam ciemniejszy z Bell i drugi jaśniejszy, który myślałam że jest biały :P firmy quiz. ), utardzacza 3w1 Eveline, taśmy i jako że jestem mega słaba w malowaniu paznokci Tidy up z Vipery. Nakładamy 2 warstwy ciemniejszego lakieru i pokrywamy go utwardzaczem. Dzięki temu lakier nie odklei nam sie gdy nakleimy na niego pasek taśmy z wyciętymi zygzakami.Na naklejoną taśmę nanosimy jasny lakiej i delikatnie usuwamy taśmę.
Mam nadzieję że zdjęcia wytłumaczą wszystko :)









2 komentarze:

  1. Bardzo ładny wzorek Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzorek :) i świetne kolorki :)

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń